Váš partner webové identity

#webdevelopment

V dnešní době internetu a různých mobilních zařízení vše začíná a končí u webových stránek.
Nejde jen o webové stránky, ale samotnou prezentaci/představení, které má zaujmout dříve než Vás uživatel nebo Váš klient osloví nebo má klienta přesvědčit, aby Vás kontaktoval.

#webpage #website #singlepage

Prezentace může být o jedné stránce (tzv. Single page), která může být jednoduchá forma vizitky/profilu nebo komplexní s rozsáhlými informacemi (tyto stránky ale nejsou moc vhodné pro vyhledávání).
Rozsáhlé prezentace (firemní stránky, portály, e-shopy, apod.) jsou vhodné pro sdělení nebo dostupnost informací/produktů/služeb pro klienty a také jsou vhodnější pro případné vyhledávání.

#responsive #mobilepresentation

Stránky je potřeba také optimalizovat pro různá zařízení a různé velikosti (tzv. Responzivní weby) nebo případně mít prezentaci zvlášť pro stolní/desktopové počítače nebo pro mobilní zařízení (to závisí na potřebách a charakteristice obsahu).

#seo #webmaster

SEO (optimalizace pro vyhledávače) je stále důležitou součástí webové prezentace i když v současnosti má jiný charakter. Nedílnou součástí toho je funkce webmaster nástrojů, pro zjištění a udržování kvalitního stavu prezentace u samotných vyhledávačů.

#socialmedia #socialnisite #firemniprofily #profily

Sociální sítě jsou nedílnou a potřebnou součástí ke zviditelnění nebo informování klientů a tím se dostat do podvědomí více klientů. Je potřeba zvážit proč a jak sociální sítě využít i podle jejich charakteristiky, zaměření nebo možnostem obsahu.
Důležité je provádět i průběžnou analýzu stavu profilů, kdy je potřeba zhodnotit přínos a dosah počtu klientů (i potencionálních).

#analytics #insights

Pro zjištění kvality a průběžné kontroly stavu jsou důležité statistiky návštěvnosti (např. Google Analytics nebo Yandex.metrica), které pomáhají zjistit výkonnost webu nebo i vnějších vlivů a jejich dopad. Další statistiky sociálních sítí nebo profilů (insights), pak pomáhají zjistit nedostatky jednotlivých služeb a tím definovat přínos nebo zbytečné výdaje například za reklamy.

#weapplication

Většina výše uvedeného se vztahuje i na webové aplikace, které jsou mnohem komplexnější.

#fotografovani #photography #photoretouching #upravafotografii

Pro většinu prezentací je potřeba mít kvalitní a reprezentativní obrázky a fotografie. Fotografie je možné vylepšit a upravit tak, aby byli více reprezentativní. Fotografie a obrázky jsou důležité i pro sociální média a všude, kde je produkt nebo služby prezentována.

#logo #logodesign #tvorbaloga

Ke zlepšení rozpoznání a povědomí je dobré identitu podpořit vlastním logem nebo stylizovaným názvem. Logo je také základ pro další grafiku a propagační materiály tak aby vše mělo jasný základ a styl (barevnost, font, symbolika).

#grafika #bannery #tiskoviny #vizitky #letaky

Na web a vytvořenou identitu je potřeba navázat i mimo web ve hmatatelném světě. K tomu je potřeba mít další propagační materiál, který navazuje na grafiku a další materiál. Většina grafických prvků a návrhů jsou shodné a propojené pro další propagační materiály (bannery) a tiskoviny (vizitky, letáky, jídelní lístek).